miercuri, 28 ianuarie 2009

Epitetul potrivit

După cum ştiţi, orice firmă sau organizaţie care funcţionează legal trebuie să respecte anumite norme. Să aibă un regulament interior, care să prevadă inclusiv sancţiunile disciplinare aplicabile în varii situaţii, o fişă a postului, care să delimiteze clar drepturile şi obligaţiile fiecărui angajat, şi eventual un cod deontologic. Evident, Codul muncii stipulează şi termenul de la înfiinţare (sau de la promulgarea lui, whichever comes first) pînă la care aceste documente pot fi adoptate şi aduse la cunoştinţa tuturor.

Cum aţi califica nişte administratori care întocmesc aceste documente în ajunul unei şedinţe disciplinare şi care le prezintă angajatului în cauză exact înainte de începerea şedinţei? Şi care le adoptă (probabil) chiar la începutul şedinţei convocate în baza regulamentului care abia se votează? Eu sînt în pană de inspiraţie. Nu pot descrie aşa ceva decît ca... Daţi-mi o idee mai bună, rogu-vă.

Niciun comentariu: