miercuri, 25 noiembrie 2009

Consecvent

Îl "admiram" aseară împreună cu logodnica mea pe Crin Antonescu explicînd la televizor cum el îşi menţine criticile şi reproşurile la adresa lui Geoană în timp ce îi pregăteşte ascensiunea la Cotroceni. Tot ieri l-am văzut pe Radu Câmpeanu burzuluindu-se anti-Băsescu pe holurile parlamentului. Iată mai jos un citat din Antonescu publicat la sfîrşitul lui octombrie de caţavenci.
După mineriadă, dupa Piaţa Universităţii, preşedintele PNL de atunci, Radu Câmpeanu, a avut o atitudine mai moderată, în comparaţie cu Corneliu Coposu, faţă de Ion Iliescu. Treaba asta m-a scos din sărite. Fiind mai radical, am considerat în acel moment că trebuie operat politic tranşant, că ceea ce se întîmplase în România în perioada mineriadei trebuia denunţat inclusiv pe plan internaţional şi că nu exista nici un loc de compromis între noi şi Iliescu şi FSN. Pentru că partidul a adoptat o altă poziţie, eu am fost foarte afectat de acest lucru... şi m-am retras din preşedinţia Partidului Naţional Liberal. Şi m-am retras, ca să zic aşa, din activitatea politică intensă, spunîndu-i atunci domnului Câmpeanu că probabil domnia sa are dreptate, pentru că are experienţă, e politician, dar din două una: ori nu are dreptate şi e bine ca mine, ori probabil are dreptate şi atunci nu sînt eu pentru politică, pentru că n-am atîta răbdare, n-am capacitatea de a trece peste nişte lucruri inacceptabile precum cele comise, să spunem aşa, de Iliescu şi FSN, cu prilejul mineriadelor.
Crin a crescut între timp. A căpătat experienţă şi s-a copt (a se vedea şi textul acesta).

Niciun comentariu: